מאוחדת היא קופת החולים השלישית בגודלה בישראל, המשרתת יותר ממיליון לקוחות בכל הארץ, מכל המגזרים. יו"ר הדירקטוריון שלה הוא אייל גבאי; המנכ"ל הוא עוזי ביתן. מאוחדת, עם ניסיון של כמעט 90 שנה, נוסדה בשנת 1974, כאיחוד של שתי קופות חולים ותיקות: קופת חולים עממית וקופת חולים מרכזית . קופת חולים עממית הוקמה בשנת 1931 על ידי הדסה, למען התאחדות האיכרים וחבר החקלאים הלאומיים במטרה לספק שירותי רפואה להתיישבות העובדת. קופת חולים מרכזית הוקמה חמש שנים מאוחר יותר (ב-1935) עבור ארגון עובדי הציונים הכלליים במטרה לספק שירותי רפואה לעצמאים ולשכירים בערים ובהמשך הצטרפו אליה גם בעלי מקצועות חופשיים.
כיום, מאוחדת מפעילה ארבע מינהלות מחוזיות ולמעלה מ-300 מרפאות בכל רחבי הארץ, לרובן מעבדה צמודה. היא מעסיקה כ- 4,000 רופאים, מפעילה עשרות בתי מרקחת ומציעה שירותים כמו הדמיה (רנטגן, אולטרה סאונד, ממוגרפיה), התפתחות הילד, פיזיותרפיה, בריאות האישה, סכרת ולב - בעשרות מכונים ברחבי הארץ.
מרפאות הרפואה המשלימה של מאוחדת מציעות טיפולים וסדנאות בפיקוח רפואי צמוד; רשת מרפאות השיניים של מאוחדת פרושות ברחבי הארץ ומציעות מגוון רחב של טיפולים לכל גיל ומצב. מאוחדת מציעה גם סדנאות בכל רחבי הארץ, ביניהן גמילה מעישון, לידה והורות, תזונה נכונה, ליקויי התפתחות ולמידה, פעילות גופנית ותנועה, עזרה ראשונה.
מאוחדת מפעילה את רשת "נווה עמית", דיור מוגן ובתי חולים סיעודיים לבני הגיל השלישי, ושני בתי מלון: מלון באלי טבריה ומלון ספא כנען בצפת.
חברי מועצת קופת חולים
יו"ר המועצה - עו"ד עצמון יניב
סגן יו"ר המועצה – רו"ח אורית ברקובסקי
דירקטוריון מאוחדת
איל גבאי – יו"ר הדירקטוריון
חיים-יאיר שושן –ס.יו"ר הדירקטוריון; יו"ר ועדת ביטוח; חבר ועדת שירות
רו"ח אורלי גרטי סרוסי – יו"ר ועדת ביקורת
פרופ' מאיר אורן - יו"ר ועדת שירות ושיווק
פרופ' עו"ד יוסי תמיר - יו"ר ועדת משאבי אנוש, שכר ותגמול
ד"ר סאמי מיעארי
רו"ח דליה קליימן
גב' לילך מנדלס
רו"ח אברהם וינברגר
עו"ד עדי בן ש"ך
מר שמואל ליטוב
מידע נוסף על חברי דירקטוריון מאוחדת
בעלי תפקידים במאוחדת
מנכ"ל: עוזי ביתן | דוא"ל לשכת מנכ"ל: CEOOffice@meuhedet.co.il
סמנכ"ל, מנהל חטיבת רפואה: דר' דב אלבוקרק
סמנכ"ל, מנהל חטיבת משאבי אנוש: דרור דין
סמנכ"ל, מנהל חטיבת תפעול: אלי מזרחי
סמנכ"ל, מנהל מוסדות: גיל חיימוביץ
סמנכ"ל, מנהל חטיבת לקוחות: עמוס מאור
סמנכ"ל, מנהל חטיבת הכספים: יעל מבורך
מנהל מחוז ירושלים: עופר משולם PniotJerusalem@meuhedet.co.il
מנהלת מחוז מרכז: לי אורון Pniotcenter@meuhedet.co.il
מנהל מחוז דרום: דודי צוקרמן PniotSouth@meuhedet.co.il
מנהל מחוז צפון: מוחמד עבד אלרחמן PniotNorth@meuhedet.co.il
יועץ משפטי: עו"ד ד"ר תמיר מוריץ
נציב פניות הציבור והאחראי לזכויות המטופל: ד"ר יורם וולף, לפניות הציבור לחצו כאן
מבקרת פנימית ראשית: סמדר מורלי דברת
דוברת: יונית עמר
אחות ראשית: הגר וקסלר
ראש מטה מנכ"ל ומנהל אגף תכנון: קובי בר
אחראית על פעילות ועדות אתיקה: ד"ר אפרת ווקסלר
הביטוחים של מאוחדת
מאוחדת עדיף – תכנית הביטוח המשלים הבסיסית של הקופה, שמעניקה הנחות והטבות בתחומי רפואה שונים, ניתוחים פרטיים, חוות דעת רפואית נוספת, תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות, החלמה לאחר ניתוח, עזרה רפואית בחו"ל, אבחון וטיפול בהפרעות פריון, טיפולי רפואה משלימה ועוד.
מאוחדת שיא – תכנית הדגל שלנו: תכנית ביטוח משלים מורחבת המציעה שירותים נוספים לשירותי ביטוח עדיף וכוללת הטבות ייחודיות ונרחבות יותר: שירותי רפואה בחו"ל, סל מורחב של היריון ולידה, טיפולי שיניים בהנחות משמעותיות, אבחונים וטיפולים רגשיים שירותים רפואיים לילדים, רפואה אסתטית ועוד.
מאוחדת סיעודי - מטרייה לימים גשומים: תכנית ביטוח סיעודי שתעניק לכם שקט, ביטחון ותמיכה כספית לרכישת שירותים וציוד סיעודי - אם וכאשר תזדקקו.
מאוחדת חו''ל - טסים לחו"ל עם ביטוח הנוסעים של הראל, חברת הביטוח המובילה בישראל. כיסוי הוצאות רפואיות, הטסה רפואית לארץ, טיפולי שיניים בחירום ועוד; וכל מה שאתם צריכים כדי לנסוע בראש שקט.
מאוחדת בדיגיטל
אפשר להירשם ל"אזור האישי" גם במוקד 3833* שלוחה 6, שם ישמחו לרשום אתכם.
מאוחדת "אזור אישי" (אתר האון-ליין): מעטפת השירותים המקוונים שלנו, שמאפשרת לכם לבצע שלל פעולות אונליין באתר ובאפליקציה: איתור שירותים, זימון תורים, קבלת מרשמים, הפניות ואישורים חתומים דיגיטלית מרופא משפחה, נשים וילדים, קבלת תוצאות בדיקות ועוד.
מעבדת האון-ליין הביתית של מאוחדת: בדיקה ביתית שמנתחת באמצעות הסלולר את הפרמטרים הקליניים וזהה לחלוטין לבדיקה שמבוצעת במעבדה.
לשימושך – ביקור ללא כרטיס
ניתן להפיק דרך האפליקציה בלחיצה אחת או במספר 9727*, יש להתקשר ממספר הטלפון האישי שלך השמור במערכות מאוחדת.
את המספר הזמני יש להציג לרופא המטפל/בבית המרקחת בזמן הביקור.
צ'ט עם נציג באתר, לכל עניין או בעיה.
מאוחדת בפייסבוק
ערוץ לדיאלוג פתוח ופורה עם הלקוחות שלנו: חומרים מעניינים וטיפים מועילים לשמירה על אורח חיים בריא.
שירות לקוחות בפייסבוק: מענה מיידי לכל שאלה או תלונה. א'-ה' 08:00-19:00, יום ו' 08:00-12:00.