מהו מוקד הקו האונקולוגי-הקו הורוד?
המוקד האונקולוגי של מאוחדת הוקם על מנת לשפר את השירות הניתן למבוטחות אשר מתמודדות עם סרטן השד תוך מתן מעטפת תומכת בכל שלבי המחלה והסתכלות על כלל הצרכים. את המוקד מאיישות אחיות אונקולוגיות מנוסות, וכן נציגים שהוכשרו למתן מענה בנושאים אדמיניסטרטיבים. אנו מזמינים אותך להתקשר ולהתייעץ עמנו בכל נושא, ומקווים להקל עליך את תהליך קבלת ההחלטות שנלווה לניהול מחלתך.
איזה סיוע אוכל לקבל במוקד הקו הוורוד?
- מענה על ידי אחיות אונקולוגיות בכל הנוגע להתמודדות עם תסמיני המחלה, תופעות הלוואי של הטיפולים, ההחלמה והמעקב.
- זיהוי מצבים המחייבים טיפול רפואי דחוף.
- סיוע ותמיכה רגשית עבורך ועבור בני משפחתך.
- הפניה לגורם רפואי מתאים לצורך המשך טיפול.
- סיוע בזימון תורים.
- סיוע בהליכים מנהליים כגון הפקת התחייבויות.
- קבלת מידע והכוונה בנושא מיצוי זכויות.
האם התייעצות עם המוקד יכולה להחליף פגישה עם הרופא/ה שלי?
המוקד הינו שירות משלים לטיפול הרפואי, ואינו מהווה תחליף לפגישה עם הרופא/ה שלך. במצבים מסוימים, האחיות במוקד תוכלנה לסייע לך לקבל החלטה בנוגע לפנייה למיון בהתבסס על פרוטוקולים רפואיים.
האם המידע בנוגע לשיחתי עם המוקד יגיע לרופא/ה שלי?
כמובן. כל פנייה למוקד האונקולוגי מתועדת ומועברת לתיק הרפואי ולרופא/ת המשפחה, כדי לשמור על הרצף הטיפולי.
האם אצטרך להסביר מחדש את מצבי בכל פעם שאתקשר?
לא. האחיות במוקד תוכלנה לצפות בנתוני התיק הרפואי שלך ולראות סיכומי אשפוזים, בדיקות מעבדה, בדיקות הדמיה וסיכומי ביקור רופא.
כיצד אוכל ליצור קשר?
מוקד אונקולוגי- הקו הורוד 9506*
פעילות הנציגים -בימים א'-ה' בין השעות -08:00-20:00
יום ו'- בין השעות - 08:00-12:00
פעילות האחיות- בימים א'-ה' בין השעות - 18:00-21:00
יום ו'- בין השעות - 09:00-12:00
יום שבת- בין השעות - 18:00-21:00