אביזרי ניידות-שאלות תשובות
שאלה- אני רוצה לפנות מהבית כיסא/מיטה/מנוף/הליכון/עמידון/טיולון וכו' אל מי עלי לפנות?
תשובה- יש לשלוח מייל אל- mobility@meuhedet.co.il עם כל הפרטים הבאים
- סיבת האיסוף
- פנייה ראשונה?
- כתובת מלאה- עיר, רחוב, מס' בית
- קירבה
- טלפון איש קשר
- איש קשר
- מכשיר
- שם פרטי + שם משפחה מבוטח
- ת"ז מבוטח
- תאריך
בקשות עם מידע חסר לא יטופלו
שאלה- יש לי תקלה בכיסא/מיטה/מנוף/הליכון/עמידון/טיולון וכו' איך מזמינים תיקון?
תשובה- במידה וקיבלת את המכשיר בשנתיים האחרונות, המכשיר באחריות, עליך לפנות אל ספק המכשיר
פרטי הספק מופיעים בטפסים שקיבלת במועד קבלת המכשירבמידה והמכשיר אצלך מעבר לשנתיים, או אינך יודע מי הספק.
יש לשלוח מייל אל: mobility@meuhedet.co.il עם כל הפרטים הבאים:
- סיבת האיסוף
- פנייה ראשונה?
- כתובת מלאה- עיר, רחוב, מס' בית
- קירבה
- טלפון איש קשר
- איש קשר
- מכשיר
- שם פרטי + שם משפחה מבוטח
- ת"ז מבוטח
- תאריך
בקשות עם מידע חסר לא יטופלו
שאלה- איך אני מגיש.ה בקשה לציוד שיקום וניידות?
תשובה- ניתן לפתוח את הבקשה באפליקציה/אתר מאוחדת בצרוף הפנייה לאביזרי ניידות
במידה ואינך מחובר לאמצעים דיגיטלים, יש לפנות אל מתאמת השרות בסניף עם ההפניה, ושם יפתחו עבורך את הפנייה
שאלה- איפה אני רואה את השובר לציוד שאושר לי?
תשובה- ניתן לראות את השוברים באפליקציה/אתר, (באזור האישי, בלשונית אביזרי ניידות), במידה ואינך מחובר לאמצעים דיגיטלים, יש לפנות אל מתאמת השרות בסניף ושם יבדקו איזה ציוד אושר לך
שאלה- איפה אני בודק.ת איזה מכשירים אישרו לי?
תשובה- ניתן לראות את המכשירים באפליקציה/אתר, (באזור האישי, בלשונית אביזרי ניידות), במידה ואינך מחובר לאמצעים דיגיטלים, יש לפנות אל מתאמת השרות בסניף ושם יבדקו עבורך את הנושא
שאלה- קיבלתי כיסא/הליכון/עמידון/מזרן/מיטה/מנוף שלא מתאים לי, אל מי לפנות?
תשובה- יש לפנות אל הפיזיותרפיסט שהמליץ לך על הציוד, או למייל
מחוז דרום- mdsd@meuhedet.co.il
מחוז צפון- PTMobilityNorth@meuhedet.co.il
מחוז י-ם- nayadutjerusalem@meuhedet.co.il
מחוז מרכז- nayadutmerkaz@meuhedet.co.il
שאלה- איך אני מגיע.ה אל פיזיותרפיסט שהיה אצלי בביקור?
תשובה- שם ומס' הטלפון של הפיזיותרפיסט מופיעים בטפסי ההמלצה, אם אינך מוצא את פרטיו, ניתן לפנות למייל
מחוז דרום- mdsd@meuhedet.co.il
מחוז צפון- PTMobilityNorth@meuhedet.co.il
מחוז י-ם- nayadutjerusalem@meuhedet.co.il
מחוז מרכז- nayadutmerkaz@meuhedet.co.il
שאלה- איזה סוגי מכשירים מסופקים ע"י מאוחדת?
תשובה- פרוט המכשירים נמצא בקישור לחצו כאן
להחזרת מחוללי חמצן יש לפנות אל יחידת מיטיב במאוחדת
מחוז ירושלים- 02-5678322
מחוז צפון- 04-8689090
מחוז דרום- 08-6796664
מחוז מרכז- 03-7794409