אנחנו כאן כדי לתמוך בכם, עם מענה טלפוני מיידי בזמן מצוקה או עם תכנית ממוקדת של שלוש שיחות להתערבות במשבר. מרגישים במצוקה, מרגישים מוצפים? חשים מועקה? נקלעתם למשבר אישי או משפחתי? חווים לחצים ודאגות? אין סיבה להישאר עם הקושי לבד.
אם אתם זקוקים לשיחה/התייעצות עם מטפל מבריאות הנפש, אנחנו כאן בשבילכם. תוכלו לפנות למוקד 3833*, שלוחה 8. שם תתבקשו להשאיר את פרטיכם ובתוך כשעה פסיכולוג או עו"ס של מאוחדת יצור איתכם קשר. הפניה היא לסיוע במצב מצוקה אך אינה מהווה תחליף לפניה למיון בעת הצורך ואינה משמשת לקיצור תורי המתנה.
🔸 קו התמיכה הקו פעיל ברצף בכל שעות היממנה ובכל ימות השבוע.
🔸 מענה טיפולי נוסף, זמין וחשוב, הוא מענה 3 שיחות, במסגרתו גיבשנו עבורכם תכנית התערבות תמיכתית קצרה וממוקדת, שתיתן לכם כלים פשוטים ומעשיים להתמודד עם הקשיים ולמנוע החרפה של המצב הנפשי.
🔸 אנשי המקצוע שלנו, מטפלים ממערך בריאות הנפש ומהשירות הסוציאלי יעניקו תמיכה, ליווי ומידע כדי לאפשר, ככל שניתן, להמשיך בשגרת החיים.במסגרת התוכנית תינתנה 3 שיחות טלפוניות, כשכל מפגש יימשך עד 45 דקות. המפגשים יהיו ללא עלות וניתן יהיה להיעזר בהם לטובת שאלות ברמה האישית או לגבי התמודדות של ועם ילדיכם.
🔸 המענה יכול להינתן גם לבני נוער מגיל 15 ומעלה. במקרה כזה - תיערך שיחה מקדימה עם ההורים ורק לאחר המלצת המטפל וקבלת הסכמה של ההורים, ניתן יהיה לקיים שיחות עם הנער/ה.
חשוב לדעת!
🔸 שלוש השיחות יתקיימו בתיאום אתכם במהלך החודש, ובלי שתצטרכו לצאת מהבית.
🔸 השיחה הראשונה תתקיים בטווח של עד 7 ימים מיום פנייתכם.
ניתן לקבל את השירות:
בפנייה למוקד הטלפוני של מאוחדת, 3833* שלוחה 8. שם תמסרו לנציגי השירות את פרטיכם והם יעבירו אותם למטפלים המתאימים.
הקו יפעל בימיים א-ה' בין השעות- 08:00-20:00 | ביום שישי בין השעות 08:00-13:00 |