לא. חייבים להיות רשומים לאונליין – ולהירשם זה ממש פשוט: התקשרו ל 3833* שלוחה 6, שם ישמחו לעזור לכם.
אפשר גם להרשם לאזור האישי באונליין, כבר אין צורך להגיע למרפאה.
לנוחיותך מדריך הרשמה לאזור האישי באונליין.
כמובן שאפשר גם להכנס למרפאת מאוחדת – כן, הפיזית – הקרובה אליכם, עם כרטיס הקופה ועם תעודת זהות.
ניגשים למזכירות ומקבלים סיסמה. את הסיסמה הזאת מקלידים בכניסה לאונליין.
במעמד זה במרפאה, חשוב לוודא שיעדכנו את הטלפון ל SMS שלך וגם את הדואר האלקטרוני.
אחרי הכניסה הראשונית, יש צורך להזין סיסמא חדשה.
אם כבר נרשמת בעבר במרפאה ועדיין לא הצלחת להכנס, אולי שכחת סיסמה? ניתן גם לפנות למוקד לתמיכה טכנית 3833* שלוחה 6.
יתכן שלא הוגדר לך טלפון ל SMS או דוא"ל, בהזדמנות בהגעה למרפאה, ניתן לבקש שיעדכנו את המספר שלך, או לפנות למוקד 3833* שלוחה 6.
להורדת האפליקציה: אנדרואיד או IOS
מבצעים התחברות ראשונית, כך:
כשאתם מזמנים ביקור דיגיטלי, שימו לב שליד שם הרופא/ה מופיע חיווי המעיד על שימוש בטייטו. מופיע? – זה כל מה שצריך. זמנו את הביקור הדיגיטלי כרגיל – וודאו שביצעתם את ההתחברות הראשונית (השאלה הקודמת למידע נוסף >>) ושהמכשיר נמצא בטעינה.
ממש לפני הביקור, כשאתם כבר בחדר ההמתנה - הפעילו את מכשיר הטייטו. המתינו כשלושים שניות לחיבורו לרשת ה- WiFi ולחצו על כפתור "בדיקת חיבור לרשת" כדי לוודא את החיבור. זה הכול.
הרופא/ה יסבירו לכם בדיוק איזה בדיקות צריך לעשות בדיוק במהלך הביקור.
בהחלט! אפשר לבצע לבד בבית בדיקת חום, דופק, גרון, אוזניים, ריאות, בטן ועור. אחרי ההפעלה הראשונית של המכשיר, שכולל חיבור המכשיר ל Wi-Fi, והורדת עדכונים.
תגיעו למסך במכשיר הטייטו שבו מוצעת לכם האפשרות של בדיקה עצמית. הוא נראה כך:
לחצו עליו, והמשיכו לפי ההוראות.
אם אתם רוצים ללמוד קצת יותר על כל בדיקה, הציצו בסרטוני ההסברה הקצרים והקולעים שלנו
עדיף לא להמתין לרגע האחרון לפני הביקור, אפשר להיכנס גם דרך אפליקציית מאוחדת:
במסך הראשי של האפליקציה היכנסו ל"הגדרות" (גלגל שיניים), ובחרו ב "הגדרת מכשיר טייטו". ובצעו את השלבים למידע נוסף
אם אתם כבר ממש לפני הביקור:
תקבלו חיווי על כך שההתחברות של הטייטו לרשת בוצעה בהצלחה
אולי הוא לא טעון? - אם לחצתם על כפתור ההפעלה (שבדופן העליונה של המכשיר) והוא עדיין לא נדלק, נסו לחבר אותו לחשמל – ואז להדליק שוב.
הטייטו "נרדם" לפני שהביקור התחיל
לחצו שוב על כפתור ההפעלה, לחיצה קצרה כדי "להעיר" אותו.
להפעיל את ה- hotspot בסלולרי שלכם ולהשתמש בו.
אם שם ה- hotspot (נתב אלחוטי/ נקודת גישה אישית) לא מופיע ברשימה שבמסך ההתחברות לרשת, לחצו על כפתור "הוסיפו רשת", והקלידו (בתשומת לב!) את שם הרשת ואת הסיסמה.
אפליקציית מאוחדת, לא מכירה את שם הרשת והסיסמה שלכם, על כן, לא תקבלו חיווי על כך שהסיסמה או שם הרשת לא הוקלדו נכון, אך מכשיר הטייטו לא יצליח להתחבר לרשת במידה והוקלד מידע שגוי.
.. . באיזה תדר כדאי לי לבחור?
העדיפו ב 2.4 GHz.
יש מקרים שבהם הנתב הביתי יכול לשדר בשני התדרים – 2.4 GHz ו- 5Ghz .
אתם תראו את זה ברשימת הרשתות: יופיעו שם, למשל, Home 2.4 ו- Home 5. במקרה כזה, בחרו ב 2.4 GHz.
קיימים גם מכשירי טייטו מהדור החדש, שבהם יש אפשרות גם להתחבר לתדר ל 5Ghz.
נסו שני דברים:
צרו איתנו קשר ב 3833* שלוחה 6
בדקו את חיבור האינטרנט. ייתכן שצריך להתחבר שוב לרשת.
אולי לא הקלדתם נכון את שם הרשת או הסיסמה, נסו שוב.
בצעו הפעלה ראשונית של הטייטו:
באפליקציה של מאוחדת, אחרי ההזדהות, לחצו על הגדרות (גלגל שיניים בצד שמאל למעלה).
בחרו הפעלת טייטו, התחילו את התהליך לפי ההנחיות. לפרטים נוספים >>
אם לא רכשתם את המכשיר במאוחדת פארם, יש צורך לרשום במאוחדת את המכשיר, צרו איתנו קשר ב 3833* שלוחה 6