ובמקום הראשון, מאוחדת היברידית!
שמחים לבשר על זכייתנו במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחוויית הלקוח 2021 של המרכז הישראלי לניהול (מי"ל) בקטגוריית שירות בעולם טכנולוגי ודיגיטלי.
מאוחדת זכתה במקום הראשון על הובלת מהפכת השירותים ההיברידיים ובכך משנה את עולם הבריאות בישראל.
אנחנו שמחים להעניק ללקוחותינו למעלה מ-30 שירותים היברידיים שונים, יום יום, שעה שעה, בכל מקום ובכל זמן ומבלי לצאת מהבית
המהפכה ההיברידית שלנו מאפשרת לכל לקוח לצרוך שירותים רפואיים ולנהל את הקשר שלו עם מאוחדת בכל ערוץ שיבחר - פיזי או מקוון, במרפאה או מהבית - לפי העדפותיו, צרכיו והמציאות בשטח (מישהו אמר קורונה?).
בשנה האחרונה יצרנו עבורכם מציאות שירותית חדשה ורבת אפשרויות, גמישה וחדשנית, שהיא בדיוק מה שהלקוחות של שנת 2020 צריכים. ובעיקר: היינו שם לפני כולם, והרבה יותר טוב. כשכל קופות החולים נתפסו לא מוכנות ונאלצו לנסות לצמצם פערים בעולם הרפואה מרחוק במקביל להתפשטות המגיפה, הלקוחות שלנו כבר נהנו משירות קיים, שכבר הוכיח תוצאות מעולות.
אנחנו ממשיכים לחלום להגשים, לפתח ולשכלל, כדי שאתם תקבלו את שירותי הרפואה המתקדמים ביותר מכל מקום שתבחרו. הצטרפו לאזור האישי, והתחילו להכיר את הדור הבא של שירותי הרפואה בישראל.