למדיניות לפנייה מקוונת - לחצו כאן
מהו השירות?
שליחת בקשות אונליין מהאזור האישי, לצורך קבלת הפניות, אישורים ומרשמים חתומים דיגיטלית ועכשיו אפשר גם לצרף לרופא.ה מסמכים ותמונות!.
בלי לחפש חניה, בלי לחכות בתור, ואפילו בלי להרים טלפון.
למי הוא מיועד?
ללקוחות מאוחדת אונליין. עוד לא הצטרפתם? – התקשרו עכשיו למוקד 3833*, יעזרו לכם שם 😊.
לאיזה רופאים.ות אפשר לפנות בפנייה מקוונת?
רופאי.ות משפחה, ילדים, נשים ופסיכיאטריה האישיים והקבועים שלכם – ועכשיו גם לרופאי.ות עור שלכם.
...ומתי מקבלים תשובה?
מרופאי.ות משפחה וילדים – תוך ארבעה ימי עבודה לכל היותר.
מרופאי.ות נשים, עור, מחלות זיהומיות ופסיכיאטריה – תוך חמישה ימי עבודה לכל היותר.
איך זה עובד?
- נכנסים לאזור האישי באתר או באפליקציה.
- בוחרים בשירות "פנייה מקוונת".
- בחלון שנפתח מגישים את הבקשות (מרשם, הפניה או אישור) לפי ההוראות שמופיעות במסך.
- אפשר גם להוסיף מסמכים, למשל: סיכומי ביקורים קודמים, תמונות ועוד (PDF, GIF, JPG) לפי ההוראות.
- שולחים אותו לרופא.ה בלחיצת כפתור.
- כל עוד הפניה עוד לא נפתחה ע"י הרופא.ה, אפשר לבטל או לערוך אותה.
- תשובת הרופא.ה והמסמכים שביקשתם יופיעו באזור האישי שלכם. אתם תקבלו על כך הודעה בסמס.
- את האישורים וההפניות תוכלו להדפיס לשימושכם; את המרשמים אין צורך להדפיס. מספיק להעביר כרטיס בבתי המרקחת של מאוחדת ובאלו שבהסדר.
השירות כרוך בתשלום אגרה רבעונית בהתאם לתוכנית הגבייה של מאוחדת ולהוראת משרדת הבריאות.