מאוחדת היא הזוכה מבין קופות החולים בישראל בתחרות הגיוון בפרסום לשנת 2021 מטעם בית הנשיא ואיגוד השיווק הישראלי! הטקס התקיים ב -29/11/2021 במעמד נשיא המדינה, מר יצחק הרצוג בבית הנשיא, בירושלים.
תחרות הגיוון הישראלי בפרסום ושיווק מוקירה חברות השואפות לקדם שינוי חיובי בחברה הישראלית באמצעות קמפיינים שיווקיים ופרסומיים בפעילות במדיה חברתית ובקמפיינים פנים ארגוניים.
במסגרת התחרות, זכתה מאוחדת במקום השני עם קמפיין קמפיין "מאוחדת היברידית" בו השתתפו רופאי וצוותי מאוחדת המייצגים את הפסיפס האנושי בחברה הישראלית.
התחרות לגיוון בשיווק ובפרסום הישראלי בשיתוף בית הנשיא, מתמקדת בשילוב המגוון הישראלי (חילונים, חרדים, דתיים וערבים) בשיווק ובפרסום ברוח ״נאום השבטים״ של נשיא המדינה לשעבר, מר ראובן ריבלין ובייצוג שוויוני מבחינה מגדרית של כלל קבוצות האוכלוסייה.
בתחרות זכתה פרוקטר אנד גמבל עם ORAL B במקום הראשון, במקום השני זכתה קופת חולים מאוחדת (הקופה היחידה) ובמקום השלישי ארומה.
הגיוון התרבותי והעדתי הינו המקור לעוצמתה של מאוחדת כמעסיק וכקופת חולים מובילה בתחומה.
לדברי אורית ארטל-דלוגין, מנהלת תקשורת שיווקית של מאוחדת "על מנת לתקשר באופן מיטבי את הבשורה ההיברידית, מאוחדת מקפידה לשלב בכל הקמפיינים שלה, צוותים ושחקנים ממגזרי האוכלוסייה השונים (חילוני, ערבי, חרדי( וממנעד רחב של מגדרים, גילאים ועדות.
בשנים האחרונות, ארגוני שירות ובתוכם ארגוני בריאות, מודדים את עצמם מידי שנה אל מול הלקוחות על רמת השירות, בחודש שעבר זכתה מאוחדת במקום הראשון בתחרות מצוינות בשירות וחווית הלקוח 2021 של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) בקטגוריית שירות בעולם טכנולוגי ודיגיטלי.
"מאוחדת חרטה על דגלה מתן רפואה איכותית, אישית, שירותית והיברידית לכל משפחה בישראל, ללא הבדל דת, גזע או מין וכפועל יוצא דואגת לשקף במהלכיה את הגיוון החברתי של מדינת ישראל לצד שירות בוטיק פורץ דרך" אמרה שיפרה פרידמן-ויצמן, מנהלת אגף השיווק של מאוחדת
לדברי עמוס מאור, סמנכ"ל לקוחות במאוחדת, "בשנתיים האחרונות, במיוחד בתקופת הקורונה, יצרה מאוחדת פלטפורמה היברידית הכוללת מעל 50 שירותים רפואיים כולל מיון היבירידי, ביקור דיגיטלי עם הרופאים המטפלים, פיזיותרפיה היברידית, פסיכיאטר היברידי, מאוחדת פארם, טייטו היברידי ועוד, כל זאת בכדי לספק שירותי רפואה מלאים למבוטחיה בלי לצאת מהבית!"