ברוכים הבאים למדיניות הפרטיות של מאוחדת.
מדיניות פרטיות זו נועדה להבהיר לך, חבר/ה הקופה או משתמש/ת בשירותינו, לרבות מבקר בפלטפורמות הדיגיטליות שלנו, כיצד אנו אוספים, שומרים, מעבדים ומשתמשים במידע אודותייך. המדיניות חלה על כלל המידע הנאסף אודותייך, בין אם באמצעות אתר האינטרנט שלנו, האפליקציה, מוקדי השירות הטלפונים, המרפאות שלנו, המכונים, המוקדים הטלפונים וכל ערוץ תקשורת או איסוף מידע אחר המופעל על ידי מאוחדת.
מדיניות פרטיות זו חלה על מידע שמזהה או עשוי לזהות אותך באופן אישי והמדיניות מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתר [תנאי שימוש]. לא חלה עלייך חובה למסור את המידע למאוחדת, אך ללא מסירת המידע הנדרש לא נוכל לספק לך את השירותים המבוקשים או את חלקם, או שאיכות הזמינות שלהם עלולה להיפגע. לדוגמה:
* ללא מסירת פרטי זיהוי מלאים ומדויקים, לא נוכל לרשום אותך כחבר מאוחדת, לאשר את זכאותך לשירותים רפואיים, או לספק לך טיפול רפואי בהתאם לצרכייך.
* ללא מידע רפואי רלוונטי והיסטוריה רפואית, הצוותים הרפואיים לא יוכלו לאבחן אותך או להתאים לך טיפול רפואי או תרופתי.
* ללא פרטי התקשרות עדכניים, לא נוכל לתאם עבורך תורים, לשלוח לך הודעות חשובות או לעדכן אותך בתוצאות בדיקות.
המידע שנאסף לתיק הרפואי
המידע על לקוחות מאוחדת מגיע ממקורות מידע שונים, בהתאם לאופן שבו אתה מתקשר איתנו ומשתמש בשירותינו. איסוף המידע מתבצע בכל הערוצים המופעלים על ידי מאוחדת, לרבות באמצעות רופאי מאוחדת, מעבדות ומכונים של מאוחדת, מידע שמתקבל מבתי מרקחת חיצוניים ופנימיים, וכן מידע המתקבל מבתי חולים, מכונים חיצוניים ומעבדות חיצוניות.
המידע המתקבל בערוצים המפורטים לעיל, עשוי לכלול, בין היתר:
1. מידע מזהה, פרטי התקשרות ומידע דמוגרפי, כולל בין היתר: שם מלא, מספרי זיהוי (כגון מס' תעודת זהות, דרכון), תאריכים שונים (תאריך לידה, הנפקת תעודות), כתובת, מיקוד, מקום לידה, כתובת דואר אלקטרוני, מספרי טלפון, מגדר, מעמד אישי, מצב משפחתי, מידע לגבי השכלה ורקע תעסוקתי.
2. מידע רפואי ורגיש: היסטוריה רפואית, תוצאות בדיקות מעבדה, אבחנות רפואיות, מרשמי תרופות, מידע גנטי (ככל שייאסף או יימסר בכפוף לדין), מידע על מצב פיזי ונפשי וכיוצ"ב. מידע זה נאסף ומעובד בהתאם לדרישות דיני הגנת הפרטיות וכן בהתאם לדרישות רגולציה בענף הבריאות.
3. מידע על שימוש בשירותים שלנו: מידע אודות השירותים הרפואיים ושירותים אדמיניסטרטיביים (או אחרים) שקיבלת ממאוחדת, כגון תורים שנקבעו, התכתבויות עם גורמים במאוחדת (צוותים רפואיים, נציגי שירות וכיוצ"ב).
4. מידע משיחות מוקלטות: שיחותייך עם מוקדי השירות הטלפוניים שלנו עשויות להיות מוקלטות לצורך שיפור השירות, בקרת איכות וצרכים תפעוליים.
5. מידע פיננסי: פרטי אמצעי תשלום כגון מספר כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק, פרטי חיוב ותשלומים עבור שירותי הקופה ותרופות.
מידע הנאסף באמצעים מקוונים
אנו אוספים מידע שאתה מוסר לנו בעת גלישתך באתר האינטרנט, בעמודי נחיתה שלנו או באפליקציה שלנו, לרבות באזור ה"צור קשר" או במסגרת השימוש בצ'אט בוט, בקשות שירות או כל טופס מקוון אחר. מידע זה כולל, בין היתר, שם מלא, ת"ז, טלפון, כתובת דוא"ל וכן מלל חופשי שהינך בוחר לשתף איתנו. אנא הימנע משיתוף מידע רגיש. אנו עשויים לאסוף גם מידע טכני באופן אוטומטי בעת השימוש באתר האינטרנט או האפליקציה שלנו כמפורט מטה.
שימוש בצ'אטבוט מבוסס בינה מלאכותית (AI)
אנו מפעילים צ'אטבוט באתרנו/באפליקציה (להלן: "צ'אטבוט") המבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית (AI), על מנת לשפר את חווית השימוש שלך, לסייע לך בהתמצאות קלה ומהירה באתר, באיתור מידע על שירותים רפואיים, רופאים, מרפאות ותורים זמינים.
במסגרת שימושך בצ'אטבוט, אנו נעשה שימוש בחלק מסוגי המידע אישי כמפורט לעיל אשר אנו מעבדים אודותיך, ככל שנדרש כדי שהמידע שתקבל באמצעות הצ'אטבוט יהיה מדוייק יותר, למשל כדי לצמצם את טווח החיפוש של רופא או מרפאה באופן המותאם לנתוניך. חשוב לזכור! הצ'אט בוט אינו נציג אנושי ולכן אין למסור מידע רפואי רגיש ואישי במיוחד במסגרת השימוש בו, אלא אם התבקשת לכך במפורש. המידע שימסר על ידך או יעובד על ידינו במסגרת השימוש בצ'אטבוט יעובד בהתאם למטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו להלן.
מטרות העיבוד
אנו אוספים ומעבדים מידע אישי אודותייך למטרות ספציפיות ומוגדרות, בהתאם לדרישות הדין וכדי לספק לך את השירותים המבוקשים על ידך. המטרות העיקריות לאיסוף ועיבוד המידע על ידינו כוללות, בין היתר:
1. ניהול קשרי לקוחות ושירות לקוחות: לצורך רישום וניהול חברותך במאוחדת, טיפול בפניותייך, מתן שירות לקוחות וטיפול בתלונות ובקשות.
2. אספקת שירותים רפואיים וניהול תיק רפואי: לצורך מתן שירותי בריאות, טיפולים רפואיים, קביעת תורים, הפניות וכל פעולה הכרחית לשמירה על רצף טיפולי ומתן השירותים הנדרשים לשמירה על בריאותך.
3. שיפור והתאמת שירותים: לצורך ניתוח נתונים וביצוע אנליזות (לרבות נתונים אגרגטיביים ואנונימיים), לצורך הבנת צרכי הלקוחות (חברי מאוחדת), שיפור ואיכות השירותים הרפואיים והטכנולוגיים שלנו, לרבות פיתוח שירותים חדשים (על ידי מאוחדת ו/או ספקיה) והתאמתם האישית.
4. שיווק ופרסום: לצורך שליחת עדכונים, הצעות, מידע על הטבות ושירותים שעשויים לעניין אותך, בכפוף להסכמתך ובהתאם להוראות הדין.
5. עמידה בחובות חוקיות ורגולטוריות: למילוי חובותינו על פי דין, לדוגמה דיווח לרשויות, הקלטת שיחות לצורך פיקוח, צווים שיפוטיים או דרישות רגולטוריות החלות עלינו כקופת חולים.
6. הגנה על זכויות ואינטרסים: להגנה על זכויותינו ונכסינו, בטחון המערכת שלנו, מניעה ואיתור של הונאות וטיפול בתביעות משפטיות.
7. העברת מידע לחו"ל: למטרות המפורטות במדיניות פרטיות זו, בהתאם להסכמת המטופל ו/או בהתאם לדין (לדוגמא במקרה בו מתעורר צורך למתן טיפול רפואי למטופל השוהה בחו"ל), מאוחדת תהא רשאית להעביר את המידע לגורמים במדינות אחרות, אשר להם משטר פרטיות ואבטחת מידע שונה מזה הקיים בישראל, הכל בכפוף לתנאי הדין ולמטרות לשמן מוחזק המידע.
העברת מידע רפואי או אחר לגורמים חיצוניים
מידע המוגן עפ"י החוק מועבר לגופים ציבוריים ולגורמים נוספים מחוץ למאוחדת רק בהתאם לפרוצדורות ולהרשאות הקבועות בחוק. מידע מועבר לגורמים חיצוניים לצורך מתן טיפול רפואי ו/או בהתאם לבקשת הלקוח, לאחר חתימה על כתב ויתור סודיות, זאת בנוסף לגורמים המורשים על פי החוק.
כמו כן, מאוחדת רשאית להעביר מידע אודות המבוטח לצדדים שלישיים המעניקים לקופה שירותים בקשר עם השימושים במידע שאותם מותר למאוחדת עצמה לבצע או הוצאת פעילות של מאוחדת למיקור חוץ, בישראל או בחו"ל, לרבות במדינות אשר להן משטר פרטיות ואבטחת מידע שונה מזה הקיים בישראל, כמפורט להלן:
1. ספקי שירותים: חברות וגורמים המספקים לנו שירותים הנדרשים לפעילותינו, כגון ספקי שירותי ענן, שירותי מחשוב, אבטחת מידע, יועצים חיצוניים וכיוצ"ב.
2. גורמים רפואיים וטיפוליים: גורמים רלוונטיים במערכת הבריאות, כגון בתי חולים, רופאים מומחים, מכונים רפואיים, בתי מרקחת, קופות חולים אחרות או גורמים מטפלים נוספים, וזאת לצורך ניהול התיק הרפואי שלך, לרבות מתן טיפול רפואי רציף, איכותי, מתן הפניות וכיוצ"ב.
3. רשויות מוסמכות.
4. צדדים שלישיים במסגרת עסקאות: במקרה של מיזוג, רכישה, ארגון מחדש או מכירת כל או חלק מנכסינו.
5. שותפים עסקיים: חברות ביטוח – למשל, ביטוח נסיעות לחו"ל, ביטוח סיעודי; חברות שעושות מחקרים רפואיים (מועבר אליהן מידע מותמם בלבד).
מבלי לגרוע מהאמור, רשאית מאוחדת להעביר את המידע לצדדים שלישיים כשהמידע המועבר הוא מידע אנונימי, מצרפי או סטטיסטי שאין בו כדי לזהות באופן אישי את המבוטח, וזאת על מנת לשפר, להעשיר או לשנות את השירותים והתכנים המוצעים על ידי מאוחדת או ספקיה.
זכויות הלקוח לעיין במידע או לבקש שינויו
בקשות לקבלת מידע רפואי: תוכל לממש את זכויותייך לקבלת מידע רפואי בכל אחת מהדרכים הבאות: באמצעות פניה אישית למרפאת מאוחדת בצירוף תעודה מזהה עם תמונה, או באופן עצמאי באמצעות צפייה בפריטי מידע מסוימים מהרשומה הרפואית במאוחדת “online" באתר מאוחדת (מותנה ברישום מסודר לשירות).
לקוח הסבור כי נפלה טעות במידע הרפואי שבתיקו, יכול לפנות למטפל שתיעד את המידע הטעון תיקון. המטפל, בהתאם לשיקול דעתו ובהתאם להבנתו שאכן נדרש לבצע תיקון פונה לגורם האחראי באגף הרפואי. לאחר אישור של הגורם האחראי באגף הרפואי מתבצע השינוי. ללקוח שמורה הזכות לערער על החלטת הרופא המטפל באמצעות הממונה על פניות הציבור. כל שינוי בתיק הרפואי מתועד במערכת ייחודית לנושא.
בקשות לקבל מידע אישי אחר (שאינו רפואי): בכפוף למגבלות ולסייגים הקבועים בחוק, הנך רשאי לבקש לעיין, לתקן או לעדכן את המידע האישי שאנו שומרים אודותייך. אנא צור עימנו קשר בכתובת [privacy@meuhedet.co.il]בקשר לכל בקשה כגון זו.
אבטחת מידע
אחסון המידע והשמירה עליו
המידע אודות לקוחות מאוחדת נשמר במערכות המחשוב. למערכות אלה הוגדרו ויושמו דרישות אבטחת מידע טכנולוגיות, המתאימות לרמה הגבוהה של הגנת המידע הנדרשת במערכות מסוגן. דרישות אלה נבדקות ומבוקרות באופן שוטף. ככלל - רשת מחשבי מאוחדת בה מתנהל התיק הרפואי הנה רשת סגורה ונגישה למשתמשים מורשים בלבד. הרשת אינה נגישה לגלישה מבחוץ (באמצעות האינטרנט).
המידע הנאגר במערכות המידע של מאוחדת מכל המקורות שפורטו לעיל משמש את המטפלים השונים למתן טיפול יעיל ומיטבי ללקוחות מאוחדת לפי הסמכויות המוענקות למאוחדת בהתאם לחוק בריאות ממלכתי וחוקים אחרים. הרישום בתיק הרפואי נגיש אך ורק לרופאי מאוחדת המורשים לכך ובתנאי שמתקיימת זיקת מטפל - מטופל בין הרופא ובין הלקוח.
נהלי אבטחת מידע וסייבר
במאוחדת קיימים נהלי אבטחת מידע וסייבר המתייחסים להיבטים טכנולוגיים ותהליכיים בתחום של שמירה על שלמות ואמינות המידע, שרידות של מערכות המידע, זיהוי, הרשאות משתמשים, ניהול מאגרים וסיסמאות, סיווג מסמכים, התחברות ממקורות חיצוניים ובקרה שוטפת על תהליכים. נהלים אלה הינם פועל יוצא של מדיניות מאוחדת בתחום אבטחת מידע וסייבר. נהלי אבטחת מידע וסייבר ובקרת התהליכים במאוחדת, מתבצעים בהתאם להסמכה של מאוחדת בתקני אבטחת מידע בינלאומיים:
ISO 27799 - תקן ניהול אבטחת מידע בארגון רפואי
ISO 27001 - תקן ניהול אבטחת מידע בארגון
ממונה אבטחת מידע וסייבר במאוחדת
במאוחדת פועלת ממונה אבטחת מידע וסייבר האחראית לאכיפת מדיניות אבטחת מידע וסייבר, יישום הנהלים ובקרות טכנולוגיות.
שימוש מאובטח במחשב האישי ע"י המבוטח
מאוחדת מעמידה לרשות לקוחותיה את שירות מאוחדת "Online" לצורך צפיה בתיק הרפואי האישי. השימוש בשירותי מאוחדת "Online" מותנה בהרשמה אישית של הלקוח בסניפו. לצורך ההרשמה נדרשת הצגת תעודה מזהה עם תמונה וכרטיס מגנטי של מאוחדת.
על מנת לשפר את רמת אבטחת המידע אנו ממליצים לנקוט באמצעי זהירות בעת הגלישה באתר מאוחדת. להלן מספר אמצעי זהירות:
* שם המשתמש והסיסמה לאתר הינם אישיים וחסויים. אין למסור את הסיסמה לאנשים אחרים, בין אם תוך כדי שיחה ובין אם באמצעות האינטרנט, גם אם הגורם מזדהה כנציג מאוחדת.
* אין לשמור את הסיסמה בקובץ על גבי המחשב כדי למנוע את גניבת הקובץ על ידי "סוס טרויאני" או אמצעים זדוניים אחרים.
* יש לבחור סיסמת גישה קשה לניחוש, שאינה מילה מוכרת במילון ושאינה נמצאת בשימוש שלכם לצורך הזדהות מול אתרי אינטרנט אחרים.
* מומלץ להתקין תוכנת אנטי וירוס ולעדכנה באופן יומי (לרוב ניתן להגדיר עדכון אוטומטי ללא צורך בהתערבות ידנית).
* מומלץ להפעיל את תוכנת "חומת אש אישית" (Personal Firewall) הכלולה במערכת ההפעלה או להפעיל תוכנה דומה של ספק אחר. בשימוש ברשת אלחוטית, מומלץ לאבטח את הרשת באמצעות שם משתמש וסיסמה כדי למנוע גישה עוינת לרשת האלחוטית.
Cookies - כלים אוטומטיים לאיסוף מידע
אנו משתמשים בקבצי עוגיות (Cookies) וטכנולוגיות מעקב דומות, כגון פיקסלים, כלי אנליטיקה וכיוצ"ב.
להלן נפרט את העוגיות בהן אנו עושים שימוש באתר, וכן את האפשרויות העומדות בפניך להגדיר את השימוש בהן.
1. עוגיות – מהן?
1.1 עוגיות הן פיסות קטנות של טקסט הנשלחות אל הדפדפן במכשירך, עוגיות יכולות להיות קבועות (יישארו בדפדפן למשך זמן מוגדר או עד שיימחקו על ידי המשתמש) או תלוית-שימוש (יימחקו בעת סיום השימוש בדפדפן). בעת השימוש שלך באתר, אנו וספקי צד ג' המפורטים להלן, עשויים לשלוח עוגיות שונות אל מכשירך כמפורט במדיניות זו.
1.2 המידע הנאסף באמצעות העוגיות נוגע, בין היתר, לכתובת ה-IP או ה-Device ID שלך, לדפי האתר בהם ביקרת, למשך הזמן שגלשת, לחלקים באתר בהם התעניינת, וכן משמש לצורך סטטיסטיקה ודוחות ביחס לשימוש באתר, על חלקיו השונים. מובהר כי אנו רשאים לשלב את המידע שנאסף באמצעות העוגיות עם מידע נוסף המצוי בידנו.
1.3 אנו עושים שימוש בעוגיות כדי לעזור להפוך את האתר לשימושי ולאפשר פונקציות בסיסיות כמו ניווט בדפים, זיהוי שפת משתמש וכו', לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר, לשם אבטחת הנתונים בו והמידע שנאסף באמצעותו, כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לצורך אימות פרטים וזיהוי המשתמש, לצורך מניעת הונאות ותרמיות, ולשם שיפור חווית הגלישה, שיווק ואופטימיזציה של ביצועי האתר, תוך ניטור המשתמשים באתר והתאמת התכנים להעדפות האישיות שלהם.
1.4 בנוסף, צדדים שלישיים, לרבות Google, עשויים להשתמש בעוגיות שיוטמעו באתר שלנו כדי לאסוף מידע על פעילותך באתר, לצרכי מדידה ופרסום מותאם שלהם, בהתאם למדיניות הפרטיות שלהם ולתנאים אחרים שלהם שעשויים לחול עליך אם אתה משתמש בשירותיהם. הסבר על האופן בו פועלת Google Analytics מופיע בקישור הבא: www.google.com/policies/privacy/partners
1.5 בעצם שימושך באתר, הנך מסכים לשימוש בטכנולוגיות המתוארות לעיל ובטכנולוגיות דומות אחרות, כפי שיהיו מעת לעת, למטרות דומות, לרבות שימוש במידע האישי שייאגר באמצעותן.
2. סוגי העוגיות בהן אנו עושים שימוש באתר
2.1 באתר שלנו מוטמעות עוגיות ממספר סוגים, הכול כמפורט להלן:
2.1.1 עוגיות חיוניות (Strictly Necessary Cookies) – אנו נעזרים בעוגיות חיוניות על מנת לאפשר את הפעילות התקינה של האתר ולהפעיל פונקציות בסיסיות בו. האתר אינו יכול לתפקד כראוי ללא עוגיות אלה.
2.1.2 עוגיות לשיפור ביצועי האתר (Performance Cookies) – אנו נעזרים בעוגיות אלה על מנת לאסוף מידע על האופן שבו מבקרים משתמשים באתר, למשל לאילו דפים המשתמשים באתר נכנסים בדרך כלל, ואם הם מקבלים הודעות שגיאה מדפי אינטרנט. המידע שהעוגיות האלה אוספות הוא מידע מצטבר ואנונימי, והוא משמש אותנו כדי לשפר את אופן פעולתו של האתר.
2.1.3 עוגיות לשמירת העדפות שלך (Preferences Cookies) – קובצי Cookie של העדפות מאפשרים לאתר לזכור מידע המתאים את האתר להעדפות שלך, כמו השפה המועדפת עליך או האזור שבו אתה נמצא.
2.1.4 עוגיות לצרכי שיווק (Targeting Cookies) – אנו משתמשים בעוגיות אלה לצרכי התאמה אישית של מודעות, הגבלת מספר הפעמים שמודעה כלשהי תוצג למשתמש מסוים, השתקת מודעות שבחרת להפסיק לראות, מדידת האפקטיביות של מודעות וכיוצ"ב. באמצעות העוגיות האלה ניתן להציג מודעות המותאמות להעדפותייך.www.meuhedet.co.il
2.2 להלן פירוט מלא של קבצי הקוקיז בהם אנו עושים שימוש באתר הראשי, המופעל בכתובת:
| קובץ Cookie | ספק/מקור | תפוגה (משוער) | תוכן ומטרה | 
| _cls_v / }_cls_s | Microsoft | _cls_v ≈1 year; _cls_s session | Clarity; tracks Microsoft session/visitor IDs | 
| _ga, }_gid, }_ga_* | Google Analytics | ;_gid ≈1 day _ga* ≈2 yrs | Google Analytics identifiers | 
| _gcl_au | Google Ads | ≈90 days | Google Ads/AdSense conversion tracking | 
| _tt_enable_cookie | TikTok | ≈13 months | TikTok pixel (enables data collection) | 
| _ttp | TikTok | ≈13 months | TikTok unique visitor ID | 
| ttcsid, }ttcsid_* | TikTok | ≈13 months | TikTok session IDs for event tracking | 
| 271903 | 
 | Session | Meuhedet internal session identifier | 
2.3 להלן פירוט מלא של קבצי הקוקיז בהם אנו עושים שימוש או עשויים להשתמש בעמודי הנחיתה השונים:
| קובץ Cookie | ספק/מקור | תפוגה (משוער) | תוכן ומטרה | 
| Pixel Request | Clarity | לא ידוע | מתייחס לרוב ל-Microsoft Clarity – כלי חינמי של מיקרוסופט המיועד לניתוח התנהגות משתמשים באתר. הוא עוזר להבין איך אנשים גולשים באתר שלך, ומה אפשר לשפר בו כדי לשפר חוויית משתמש וביצועים עסקיים. | 
| Script | Facebook Pixel / Meta Pixel | 180 יום | טעינת סקריפט Facebook Pixel – מאפשר מעקב אחרי פעולות משתמשים באתר. | 
| Pixel Request | Facebook Pixel / Meta Pixel | 180 יום | שליחת אירוע PageView לפייסבוק – מציין שמשתמש צפה בדף באתר. | 
| Pixel Request | Facebook / Meta | 180 יום | שליחת אירוע LP_Lead לפייסבוק – מציין שמשתמש מילא טופס (לא נשלח מידע אישי למטא) | 
| Pixel Request 
 
 
 
 
 Pixel Request | Floodlight | 180 יום | שליחת אירוע Floodlight לצורך מדידת המרות, חשיפות ופעולות משתמש כחלק ממעקב קמפיינים של Google Campaign Manager. | 
| שליחת אירועform_submit לגוגל – מציין שמשתמש מילא טופס (לא נשלח מידע אישי לגוגל) | |||
| Pixel Request | Google Analytics 4 | עד 14 חודשים | טעינת סקריפט GA4 – מפעיל את מערכת Google Analytics באתר ומאפשר איסוף מידע על התנהגות גולשים ואירועים | 
| Script | Google Ads Conversion Tracking | עד 540 יום | טעינה של סקריפט gtag.js שמפעיל מעקב המרות עבור Google Ads. | 
| Pixel Request | Google Ads Remarketing | עד 540 יום | שליחת מידע על צפייה במודעה (View-through) למערכת Google לצורך יצירת קהלי רימרקטינג ואופטימיזציה. | 
| Pixel Request | Google Ads User List | עד 540 יום | הוספת משתמש לרשימת קהלים של Google Ads לצורכי רימרקטינג וטרגוט עתידי. | 
| Script Cache | Google Global Site Tag (gtag.js) | תלוי בדפדפן (זיכרון מקומי), לא שומר נתוני משתמש | קובץ service worker של Google Tag Manager – משמש לטעינה מהירה יותר של תגיות ואחסון זמני בדפדפן. | 
| Script |  | לא שומר נתונים בעצמו | טעינת Google Tag Manager – מאפשר ניהול והפעלה של תגיות שונות באתר (כמו פיקסלים של גוגל, פייסבוק ועוד). | 
| Script | Outbrain | עד 13 חודש ים (לפי מדיניות Outbrain) | סקריפט ראשי של Outbrain Pixel – מאפשר מעקב אחר פעולות באתר לצורכי מדידה ורימרקטינג. | 
| Script | Taboola | עד 13 חודשים | שליחת אירועים מהאתר (כגון צפייה בעמוד, הקלקה וכו’) ל-Taboola לצורכי מדידה והתאמה אישית. | 
| Script | UserWay | לא שומר מידע אישי | פלטפורמה לשיפור הנגישות באתר (Accessibility Widget) | 
| Script | Zemanta | עד 13 חודשים | Zemanta – פלטפורמת פרסום פרוגרמטית מבית Outbrain | 
| Script | YouTube | עד 24 חודשים | הצגת וידאו מוטמע באתר דרך נגן YouTube | 
| Embedded Content | 
 | 
 | 
 | 
3. שינוי הגדרות הדפדפן
בעת דחיית עוגיות דרך הדפדפן, מוטמעת בדפדפן עוגייה ייחודית לסוג הדפדפן והמכשיר והיא תישמר עד למחיקת עוגיות מהדפדפן או המכשיר. פעולה זו אינה יעילה עבור עוגיות חיוניות. בהסרה או מחיקה של עוגיות, בשימוש במחשב אחר או בעדכון גרסת הדפדפן יש צורך לעדכן מחדש את העדפותיך. על מנת לראות אילו עוגיות מוטמעות על מכשירך וכיצד לנהל אותן, בקרו ב- https://www.aboutcookies.org/.
למידע על עוגיות ייחודיות לדפדפן, ניתן לבקר ב- Google Chrome; FireFox; Internet Explorer; Safari; Edge; Opera.
תשומת לבך כי אם תבחר לחסום או למחוק את העוגיות, כולן או חלקן, ייתכן שחלק ו/או כל השירותים באתר לא יהיו זמינים עבורך או שחוויית המשתמש שלך באתר תוגבל. שינוי הגדרות כאמור הנו באחריותך בלבד.
שירותים של צדדים שלישיים
מאוחדת עשויה להשתמש בשירותים של צדדים שלישיים לצורך מתן שירותים שונים, לרבות שירותי תמיכה ושירות לקוחות דרך פלטפורמת WhatsApp. במקרים אלה, המידע האישי שלך עשוי להיות מועבר לאותם צדדים שלישיים.
השימוש שלך בפלטפורמות אלו כפוף לתנאי השימוש ולמדיניות הפרטיות של אותם צדדים שלישיים, כפי שיעודכנו מעת לעת.
כמו כן, מאוחדת אינה אחראית לשימוש או לטיפול במידע על ידי צדדים שלישיים. אם אינך מסכים לתנאי השימוש או למדיניות הפרטיות שלהם, אנא הימנע משימוש בשירותים המוצעים באמצעות פלטפורמות אלה.
פניות בנושא מדיניות פרטיות
אם יש לך שאלות, הערות או בקשות בנוגע למדיניות פרטיות זו, לרבות בנושאי אבטחת המידע ו/או עוגיות (Cookies), אנא צור איתנו קשר באמצעות פניות הציבור של מאוחדת:
כתובת: מאוחדת היחידה לפניות ציבור - רחוב אבן גבירול 124, מיקוד 6203854, תל אביב-יפו.
פניות הציבור: קישור לפניות הציבור
ניתן ליצור קשר גם באמצעות ממונת הגנת הפרטיות:
כתובת: מאוחדת הלשכה המשפטית - רחוב אבן גבירול 124, מיקוד 6203854, תל אביב-יפו.
דוא"ל: privacy@meuhedet.co.il
טלפון: 03-5646356
פקס: 03-5006711
שינויים במדיניות הגנת הפרטיות
אנו רשאים לעדכן מדיניות פרטיות זו מעת לעת. הנוסח המעודכן יפורסם באתר האינטרנט של מאוחדת וייכנס לתוקף עם פרסומו. אנו ממליצים לעיין במדיניות הפרטיות באופן שוטף. המשך שימושך בשירותי מאוחדת לאחר פרסום העדכון יהווה הסכמה לשינויים.
פרטי בעל מאגר המידע
קופת חולים מאוחדת, רח' אבן גבירול 124, תל אביב-יפו.