אתם יכולים לבחור את הרופא/ה שלכם!
מי הרופא/ה שלי?
חדש במאוחדת- אתם יכולים לבחור מי רופא.ת המשפחה שלכם או מי יהיה רופא.ת הילדים של ילדיכם. רופא.ה שמכיר.ה אותך, את הטיפולים שעברת בעבר ואת ההיסטוריה המשפחתית שלך, יידע להעניק לך את הטיפול והייעוץ הטובים והמעמיקים ביותר. לכן, אנחנו ממליצים להקפיד שרוב הביקורים שלך יהיו אצל אותו הרופא או הרופאה (אנחנו קוראים לזה "רצף טיפול"). על פי אותו עקרון, עדיף לבחור גם רופא.ת ילדים קבוע.ה. לרופאי המשפחה והילדים הקבועים שלכם נקרא באתר ובאפליקציה "הרופא/ה שלי".
איך בוחרים את ה"רופא/ה שלי"?
האתר יציע לך את הרופא/ה אליהם קבעת את רוב הביקורים שלך בשנים האחרונות. איך זה נראה? בכניסה לתהליך בחירת רופא/ה נציג לך את הרופאים ורופאות שכבר ביקרת ונציע לך לבחור מתוכם. למרות היתרונות הגדולים של רופא/ה קבוע האפשרות להחליף רופא/ה תמיד פתוחה בפניך, ברבעון העוקב לביקורך האחרון אצל הרופא/ה שלך.
הבחירה אפשרית ב-
♥ אתר מאוחדת – באזור האישי> החשבון שלי> בחירת רופא/ה
♥ אפליקציה מאוחדת – באזור האישי> הגדרות> בחירת רופא/ה
♥ מזכירות המרפאה הקרובה לביתך
♥ מוקד מאוחדת בטלפון 3833*
אנחנו ממליצים לנסות לקבוע תור לרופא/ה שלך, כדי לשמור על רצף טיפולי. אם התור לא מאוד דחוף, שווה לחכות יום או יומיים לרופא/ה שלך.
לא רוצה לחכות?
כמובן שאפשר לקבוע תור לרופא/ה אחר/ת, כאלה שכבר ביקרת אצלם או כאלה שעדיין לא. וכרגיל, הביקור יוכל להתקיים איפה שמתאים לכם- במרפאה, בווידאו, בפניה מקוונת או בטלפון.