מבקשים ומקבלים התחייבות בלי להגיע למרפאה, בלי בירוקרטיה מסורבלת, בתהליך קצר ופשוט
איך זה עובד?
מקבלים הפניה מהרופא/ה, ו-
נכנסים לאפליקציה או לאזור האישי באתר - התחייבויות , תחת תיק רפואי ב"התחייבויות".
- בוחרים את בן/בת המשפחה שעבורו/ה מבוקשת ההתחייבות.
- בוחרים מתוך הרשימה את ההפניה שעבורה מבוקש טופס ההתחייבות, אם אין הפניה, מצרפים מסמכים רלוונטיים
- בוחרים את נותן השירות- מבין נותני השירות הנמצאים בהסדרי בחירה עבור השירות הרפואי הנדרש.
לאיתור שירות, נותני השירות ומידע נוסף - בוחרים את מועד התור
אם ההפניה, ספק השרות נבחר מהרשימה והתאריך תקינים, במרבית המקרים
יש לכם התחייבות דיגיטלית מיידית!
במידה ויש צורך בהשתתפות עצמית תקבלו הודעה על סכום ההשתתפות העצמית. בחרו אמצעי תשלום – וזהו.
יש מקרים, שהבקשה שלכם תשלח למרפאה. אפשר לעקוב אחרי סטטוס הטיפול בה, במידת הצורך תוכלו לעדכן את הבקשה שלכם באזור האישי, אם לא נדרש אישור מיוחד וכל פרטי הבקשה מעודכנים, כשהטיפול מסתיים - מקבלים הודעה על כך וקישור להתחייבות באזור האישי.
תראו כמה שזה פשוט:
לקוחות מאוחדת הרשומים לאזור האישי, יכולים להגיש בקשת התחייבויות באתר וגם באפליקציה.
לא נרשמת? הצטרפות לאזור האישי באונליין.
פרוט נוסף:
ניתן להגיש בקשה להתחייבות, בתהליך עבודה נוח, מסודר, נגיש ואיכותי!
כמה צעדים פשוטים להגשת בקשה להתחייבות באזור האישי באתר או באפליקציה:
שלב א:
נכנסים לאזור האישי באתר או באפליקציה ובוחרים "התחייבויות" (באתר "התחייבויות" נמצא תחת "תיק רפואי").
שלב ב:
לוחצים על כפתור "+ בקשה להתחייבות",
אם אתם מורשים לבני משפחה נוספים– תתבקשו לבחור עבור מי הבקשה.
שלב ג:
אם ההפנייה שלכם כבר קיימת בחרו אותה או סמנו "הפנייתי אינה ברשימה".
הפנייה שאינה ברשימה – תדרשו לעלות אחד מהמסמכים לפחות: צילום הפניה/סיכום אשפוז/סיכום ביקור במיון
שלב ד:
בחירת ספק מתוך הרשימה- לבחירת ספק ומידע נוסף לחצו כאן.
אם הספק אינו ברשימה אתם יכולים לבחור ספק אחר, ולציין את שם הספק אצלו הנכם מעוניינים לקבל שירות
בקשה כזו תעבור לטיפול ולא תאושר מיידית
שלב ה:
בחרו תאריך טיפול, זה יעזור בהפקה אוטומטית
שלב ו:
מסך של פרטים נוספים – אם יש לכם תאריך שנקבע כבר, פרטי בקשה נוספים/ הערות שתרצו לכתוב לנו, מסמכים נוספים שיוכלו לעזור לתת לכם אישור להתחייבות – צרפו אותם כאן.
זהו...סיימנו
כל עוד לא מימשת את טופס ההתחייבות, אפשר לשנות את בחירת בית החולים ולהגיש בקשה לטופס התחייבות חדש:
- שינוי בחירה באזור האישי: נכנסים לאזור האישי באתר / אפליקציה >> בוחרים בית חולים אחר מתוך רשימת ספקי השירות ˂ מפיקים טופס התחייבות חדש ˂ הטופס הנוכחי מבוטל
- שינוי בחירה במרפאות מאוחדת: בוחרים בית חולים אחר מתוך רשימת בתי חולים מבקשים מהמרפאה טופס התחייבות לבית החולים שנבחר > מקבלים טופס התחייבות חדש ˂ הטופס הנוכחי מבוטל
חשוב לוודא שפרטי הקשר שלכם מעודכנים או לעדכן אותם בעדכון פרטים באזור האישי.
אני עושים את מירב המאמצים לתת מענה מהיר עבורכם!
רפואה שלמה ♥
חדש! הרשמה לאזור האישי באונליין בקליק! אם כבר נרשמת בעבר במרפאה ועדיין לא הצלחת להכנס, אולי שכחת סיסמה? ניתן גם לפנות למוקד לתמיכה טכנית 3833* שלוחה 6. |