מאוחדת מביאים את המהפכה ההיברידית גם לתחום קלינאות התקשורת:
במאוחדת יודעים ששירותי הרפואה בעידן החדש חייבים להצליח להשתלב בשגרת החיים התזזיתית שלנו – ומשתדלים להוציא את הלקוחות שלהם מהבית רק כשהם ממש חייבים. רופאי המשפחה, הילדים, הנשים והעור, הפסיכיאטרים והדיאטנים של הקופה כבר מקבלים לקוחות גם בשיחת וידאו - ואל הארסנל המכובד הזה מצטרפים עכשיו גם קלינאי התקשורת.
בחודשים האחרונים קלינאי מאוחדת התחילו להעניק טיפולי דיבור מקוונים להפרעות קול, היגוי ושפה באמצעות מערכת ייעודית של חברת אמפליוספיץ. במודל הטיפול, המטופל מאובחן פנים אל פנים על ידי הקלינאית, נקבעות מטרות הטיפול – ואם המטופל עונה על הקריטריונים המקצועיים וכבר מלאו לו חמש שנים מוצעת לו האפשרות לטיפול מרחוק. אצל המטופל מותקנת אפליקציה ייחודית שמאפשרת לא רק שיחה, אלא גם למידה חוויתית באמצעות משחקים אינטראקטיביים עם הקלינאי המטפל בילד באופן דומה לטיפול פנים אל פנים. המערכת מותאמת גם לטיפול במבוגרים: במקרה שלהם, התרגול נעשה באמצעות חומרים המותאמים לגילם. בנוסף לטיפול החד שבועי מוצעת למטופלים אפשרות לתרגול במהלך השבוע על ידי מתרגלים שהודרכו לכך.
רק יתרונות
מעבר לשביעות הרצון הגבוהה שמדווחת על ידי המטופלים, ומעבר למחקרים שמראים כי תוצאות הטיפול מרחוק זהות לטיפול מסורתי המבוצע פנים אל פנים, יש לטיפול מרחוק עוד כמה יתרונות מובהקים:
- הבקרה השוטפת משפרת את איכות התרגול ומקצרת את התהליך הטיפולי
- המערכת הייעודית מאפשרת מדידה אוביקטיבית של התקדמות בטיפול (evidenced based)
- המערכת מאפשרת עבודה לפי פרוטוקולי טיפול מובנים ומסודרים
- במידה ומדובר בטיפול בילד, ההורה מחויב לשבת ליד הילד בטיפול, וכך הוא מעורב יותר בתהליך
- התרגול בבית המוכר והבטוח הוא נינוח יותר
- הטיפול ניתן מכל מקום בו נמצא המטופל ואינו דורש הגעה למרפאה, ובכך מאפשר נגישות לטיפול לאנשים בפריפריה שם השירותים מצומצמים.
צרו קשר כדי לקבל עוד פרטים במייל TipulHybryd@meuhedet.co.il